hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 234
#1
Élelmiszer Online
2017-11-09

A KEF mintegy 20 tagszervezetének vezetői a horvátországi Karancs (Karanac) községben tartottak egyeztetést.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A Közös Agrárpolitika kiemelt hangsúlyt helyez a zöldítésre.

#3
Élelmiszer Online
2017-11-07

Jakab István: a teljes szakmát képviselte a Magosz listája az agrárkamarai választáson.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

2020 után vélhetőleg jelentősen kevesebb támogatáshoz jutnak az európai gazdák.

#5
Élelmiszer Online
2017-10-27

Lázár János arra kérte a kamara 370 ezer választásra jogosult tagját, hogy vegyenek részt a tisztújításon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-25

Fazekas Sándor: az Uniós Alapszerződésben rögzített KAP-célokat továbbra is érvényesnek tartjuk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A kabinet nyolcpontos tervvel készül az uniós Közös Agrárpolitikáról folyó tárgyalásokra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A kelet-európai állam agrárminiszterével folytatott eszmecseréjén a termékek kettős minősége is szóba került.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

A Visegrádi Négyek agrárkamaráinak 67., kibővített ülését rendezték meg október 19-én.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Csepreghy: a kormánynak a magyar vidék sokkal több egy demográfiai és gazdasági hátországnál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.