hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 292
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

Egyre nehezebb az ágazat helyzete.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az uniós kifizetések szerkezetét nem érinti a folyamat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-10-11

Magyarországon is bemutatásra került az „Okosfalvak koncepció”.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-28

Folyamatos innovációra van szükség az agráriumban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A precíziós mezőgazdaság jelenttőségéről értekeznek a 31. Bábolnai Gazdanapok keretében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A Bizottság további intézkedéseket terjeszt elő az aszálykárosult gazdák támogatására.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Az új uniós Közös Agrárpolitikában változatlan marad a támogatható haszonállatfajok köre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

Kerekasztal-beszélgetést folytattak a közös agrárpolitika jövőjéről a Bálványosi Nyári Szabadegyetemen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Agrárkamara: sok a kockázat az uniós költségvetés-tervezetben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.