hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 306
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Közös állásponton vannak a V4-ek agrárkamarái.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-29

Sikerülhet elkerülni, hogy az EU-ban silányabb szőlőfajtákból is lehessen bort készíteni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-29

Magyarország továbbra is elkötelezett a GMO-mentes élelmiszerek és a GMO-mentes takarmányozás iránt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-28

Elengedhetetlen a vidékfejlesztési források megtartása a jelenlegi szinten.

#5
Élelmiszer Online
2019-01-22

Franciaország, Japán és Szaúd-Arábia magyarországi nagykövetével tárgyalt az agrárminiszter.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-18

Magyarország 12 kiállítóval, 600 négyzetméteren várja a látogatókat.

#7
Élelmiszer Online
2019-01-14

Az országos program keretében tankertet hoznak létre a nagyvárosi iskolákban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A hagymaágazatot érintő legfontosabb kérdések túlnyomó része  megvitatásra került a találkozón.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A KAP-ra különösen nagy figyelmet fordítottak az Agrárszektor Konferencia első napján.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

V4 agrárkamarái: garantálni kell az uniós finanszírozás folytonosságát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.