hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 298
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A KAP-ra különösen nagy figyelmet fordítottak az Agrárszektor Konferencia első napján.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

V4 agrárkamarái: garantálni kell az uniós finanszírozás folytonosságát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

A gazdák számára könnyen átláthatóvá kell tenni, hogy miként jutnak hozzá a támogatásokhoz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

Csak erős agráriummal alapozható meg a vidék fejlődése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

Tenni kell a védelme érdekében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-10

Várhatóan 550 ezer tonna termést takaríthatnak be. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

Egyre nehezebb az ágazat helyzete.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az uniós kifizetések szerkezetét nem érinti a folyamat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-10-11

Magyarországon is bemutatásra került az „Okosfalvak koncepció”.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-28

Folyamatos innovációra van szükség az agráriumban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.