hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32671
#1
2018-08-31
23:00:00

Mentes-M Díj
A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Mutassa meg, hogy ön gyártja, forgalmazza a legjobb, legízletesebb hazai mentes termékeket!
Nevezési határidő: augusztus 31.

#2
2018-08-29
09:00:00

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban?
Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Néhány hónap múlva átadják a több mint 18 ezer négyzetméteres víziszárnyas vágóhídat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Csökkent a tojásimport, miközben nagyot ugrott az export az idei év első négy hónapjában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Négyféle illattal és egy válogatott focistával rukkoltak elő.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Az átlagosan 30 ezer tonnás termésnek kevesebb mint a harmadát takaríthatják be idén a termelők.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Nem fenyegeti hazánkat a Nyugat-Európában már elhatalmasodott szén-dioxid-hiány.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A FAO szakértői idén is számba vették az élelmiszerláncból fakadó várható kockázatokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Táborozó gyerekeknek osztottak gyümölcsöt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A kormány jövőre ennyivel támogatja a határ menti gazdaságfejlesztési projekteket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.