hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33138
#1
2018-10-03
18:00:00

Mentes-M Díj
Díjátadó: október 3., 18.00,  Corner Rendezvényterem

#2
2018-10-03
10:00:00

Az Élelmiszer magazin 2018 őszén egyedülálló és hiánypótló konferenciát szervez, amelynek középpontjában a mentes-termékek előállítása, bolti értékesítése kerül a fókuszpontba.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Nem kell ahhoz meginni a feketét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Minőség, hitelesség, elkötelezettség, egyediség, személyesség: a siker receptje influencerek szerint.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Bereczi-Flamm Mariann veszi át Irtó-Plóza Mónika munkakörét, illetve feladatai is bővülnek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

A kis márkákkal és a személyre szabottsággal is foglalkozott a szingapúri FMCG konferencia.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Az adószakemberek az egyablakos rendszert támogatják.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Idén burgonyából is kisebb lett a termés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.