hirdetés
2018. december. 09., vasárnap - Natália.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 336
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

A napsütötte spanyol fáktól a magyar asztalokig.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Vége az önmagárét való cégprezentációknak és a mutatós portfoliók korának?

#6
Élelmiszer Online
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

#7
Élelmiszer Online
2018-10-01

Kiemelt támogatásokat kap a hazai borágazat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-05

Minőségi táplálkozás és aktív életvitel a SPAR Életmód Program új ét&rend könyvével.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Interjú Schobert Norberttel, az Update Low Carb Zrt. tulajdonosával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.