hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14404
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

 Mára a forgalmukat leggyorsabban növelő kategóriákhoz tartoznak az energiaitalok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

A hirdetések hangereje nem haladhatja meg az őket környező műsorokét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

Sajnos egyelőre titok fedi, hogy a szakértők szerint melyik az.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

Összértékük meghaladja a 660 millió forintot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Keveslik a következő költségvetési ciklusra előirányzott agrártámogatás összértékét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

„A bizalom magától értetődő érzelem” – márkák és átláthatóság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Az hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót egy fiatal magyar brand, a XIXO.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

A magyar mezőgazdasági tapasztalatokra és szaktudásra van igény Ghánában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Az áruházlánc hozzájárul az U18-as atlétikai Európa-bajnokság lebonyolításához.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

168 helyi közösségépítő program megvalósulását támogatja a Tesco.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.