hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13803
#1
2018-04-26
09:30:00

Kétnapos konferencia, aktuális témák, szakmai előadások, jó hangulatú networking, buli, kapcsolatépítés idén is az FMCG Top 2018 konferencián! 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

Kizárólag a jellegzetes Kárpát-medencei szőlőfajta köré építik majd fel a rendezvényt.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-24

Közös agrárbiztonsági kutatásokba kezd a Szent István Egyetem és az Óbudai Egyetem.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

A dokumentum jóváhagyása akár megváltó jelentőségű is lehet az EU méhészei számára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

12 fehér- és 12 vörösbor versenyzett a kegyeikért.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Teherbírás fiatalos design-nal: többször használatos táskával kampányol a környezetért a dm.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-23

Ki kell használni a jelenlegi stabil gazdasági helyzetet; a makrokörnyezet jó alapot nyújt a további fejlődésre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Varga Mihály: az uniós áfareform során biztosítani kell az egyenlő elbánást a tagállamok között.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

A magyar nők az interneten például mosogatógép-tablettát vesznek a legszívesebben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Már idén ősszel elindulhat a facsemeték exportja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.