hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13554
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Legújabb hűségprogramjában különleges designnal ellátott ágynemű szettekkel lepi meg vásárlóit az üzletlánc.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

A kamara netes portálján elérhető szolgáltatások immár mobil környezetben is megjelennek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

A magyar fővárosban is megtartják a 2. Olasz Gasztronómiai Világhetet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az ágazat legnagyobb szereplői szerint a hazai vállalkozók hátrányból indulnak a nemzetközi piaci versenyen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A pattogatottkukorica-szemek és a bevonatuk  ízének kombinációja teszi különlegessé a terméket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A kötetben a gasztronómia hírneves szakemberei kínálnak kóstolót a vásárlók számára a főzőtudományukból.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Dubaiban egy nívós nemzetközi díjjal el is ismerték a cég ez irányú törekvéseit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A tavalyi és a hamarosan végződő 2017-es üzleti évükről december 31-ig mindenképpen nyilatkozniuk kell.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

13 hazai cég kezdheti meg termékei kiközvetítését a népes államba.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A fogyasztók a cukor valódi egészségügyi hatásait illetően meglehetősen alulinformáltak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.