hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15123
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A vállalat felgyorsítja a műanyaghulladék leküzdésére irányuló intézkedéseit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A szekszárdi Vida családi pincészet új címkékkel rukkolt elő.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Idén a sütő- és cukrászipari tevékenységet folytató vállalkozások körében fog célvizsgálatokat tartani.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Az EB és a tagállamok nem rendelkeznek kellő kapacitással a rendszer működésének maradéktalan biztosításához.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-16

Immár három országos élelmiszerlánc forgalmazza a magyar gluténmentes sört.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egy ír férfi az európai piacra léphet Supermac's nevű étteremláncával.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-16

Az OTP Bank Nyrt. nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egyszer használatos verziójukat például már száműzte is a boltjaiból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

A Ceva-Phylaxia Oltóanyagtermelő Zrt. egy kutatási és fejlesztési központot is létesíteni fog a helyszínen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.