hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 232
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A megegyezés értelmében a vállalat munkavállalóinak jelentős része az idei évtől magasabb fizetést kap.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Az áruházlánc nem kíván változtatni az évek óta érvényben levő szabályokon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-17

Több mint 400 tonna virslivel készül az év utolsó napjaira a SPAR Magyarország saját húsüzeme.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

A vállalat és a szakszervezetek tárgyalnak a jövő évi béremeléssel kapcsolatban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A karácsonyi időszakban akár negyedével is nőhet az átlagos vásárlói kosár.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

A margarinmárkának a Café Communications segített branded content sorozatának megvalósításában.

#7
Élelmiszer Online
2018-11-15

A Laboratorium.hu összesítése a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal frissen publikált kutatásáról.(x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-26

A december 24-i nyitvatartási idő rövidítését kéri a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-05

A Smartkosár is bizonyítja, hogy az FMCG területén jócskán vannak kiaknázatlan lehetőségek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.