hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Ütős képeken hirdeti csípős termékét a gyorsétteremlánc.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-26

A múlt heti válságra reagált a gyorsétterem.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A KFC a múlt héten megvált a dél-afrikai központú Bidvest cégtől.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A lakosság testszagának hiánya miatt buknak el az ilyen irányú törekvések.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Két, gyerekeket segítő szervezetet támogat az üzemeltető cég által fizetett fájdalomdíjból.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-13

Kínában.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-19

A házhozszállítás híre hozott lázba ennyi embert.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

 Az otthonon kívüli reggelizés egyre népszerűbb Magyarországon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-30

Nem talált kivetnivalót bennük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.