hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 752
#1
Élelmiszer Online
2018-02-15

5,1 százalékkal emelkedtek tavaly decemberben a mezőgazdasági termelői árak. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-14

A KSH szerint a szarvasmarha létszám növekedése töretlen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Éves szinten a szeszes italok, dohányáruk, valamint az élelmiszerek drágultak a legjobban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Az FM államtitkára elismerő szavakkal illette a kormány ágazati intézkedéseit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

1,487 milliárd euróval kevesebb az előző évinél.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-07

4,8 %-al volt magasabb a volumen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Európai uniós rendelet írja elő a felmérést. (Frissített)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Hétfőtől 12-17 százalékkal csökkenti tartósan a tojás fogyasztói árát a Lidl Magyarország.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

5.9 százalékkal nőtt a forgalom volumene.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.