hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 716
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az agrárium szerkezetében bekövetkezett változások nyomon követését szolgálja az adatgyűjtés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A növényi termékek 4,0 százalékkal drágultak. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A harmadik negyedévben 3,6 százalékkal nőtt a bruttó hazai termék.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A vaj éves szinten hatalmasat drágult.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Az import 6,7 százalékkal bővült az előző év azonos időszakához képest.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Az eladások az élelmiszert és az élelmiszer jellegű vegyes cikkeket árusító boltokban is emelkedtek. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Az élelmiszerek kivitele 15,7 százalékkal haladta meg a tavalyi értéket.

#9
Élelmiszer Online
2017-10-27

Megjelentek a 2017. évi kárenyhítő juttatás iránti kérelem benyújtásához a referenciaárak és átlaghozam-adatok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Augusztusban igazából 4,7 százalékkal bővült a kiskereskedelmi forgalom.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.