hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 818
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben a forgalom 1,9 százalékkal nőtt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A tetemes költségeik ellenére is csak kis mértékben tudják emelni az áraikat a kiskereskedőknél.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A feldolgozóiparban a beruházási aktivitás 2018 második negyedévében 3,2%-kal, az élelmiszeriparban 6%-kal nőtt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A burgonya, friss zöldség, gyümölcs - 14,5 százalékkal lett magasabb tavalyhoz képest.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

Júliusban mind a ketten kétszámjegyű bővülést mutattak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Növekszik a hazai gyümölcsfogyasztás - de még mindig nem elégséges az ajánlotthoz képest.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Pedig rendkívül költséges.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

Az értéke 9,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Az előzetesen jelzettnél is jobban nőtt a kiskereskedelmi forgalom júniusban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

10 százalékkal nőttek a bérek a vállalkozásoknál is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.