hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 799
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Májusban, éves szinten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Az elmúlt egy évben a járműüzemanyagok, valamint a dohányáruk ára nőtt jelentős mértékben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-11

Az elmúlt egy évben a tyúkok száma mindazonáltal megcsappant.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A kivitel az első négy hónapban ötödével bővült.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

A lakossági fogyasztás a GDP növekedés egyik legfontosabb hajtóereje itthon - szakértői elemzések.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az év első 5 hónapjának kiskereskedelmi forgalmáról közölt adatokat a KSH.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

41-ről 74 százalékra emelkedett a beruházási hajlandóság egy év alatt. Élen jár a mezőgazdaság. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-26

A tavalyi számok után ez nem is sok: 2016-ban rekordmennyiségű gabona érkezett a raktárakba.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

A negyedik hónapban a kiskereskedelem forgalma 4,4 százalékkal bővült.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Idén várhatóan rendkívül alacsony árak fogják meghatározni a növény kereskedelmét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.