hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 693
#1
Élelmiszer Online
2017-09-19

Látványosan megugrott a hazai vállalkozások beruházási hajlandósága: a cégek 57 %-a tervez fejlesztést.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-14

MNB: az ipar júliusi gyengélkedése a fizetési mérlegben is megjelent.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Ez az ára a korszerűtlen hazai ültetvényeknek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

1241 milliárd forintot tett ki a szállítás, raktározás szektor vállalkozásainak árbevétele.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-14

A gyümölcsök ára 23 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit a KSH szerint.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-09-13

A GDP-növekedés felgyorsításához egyre több fejlesztésre lesz szükség a jövőben, s ezek egyre többe kerülnek.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-11

Csak részben érezhető az áfacsökkentés hatása a hústermékek fogyasztói árának.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Az ipar gyenge teljesítményével állhat összefüggésben a süllyedés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Éves szinten 2,6 százalékkal lettek magasabbak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Az előző év azonos időszakához képest júliusban 4,1 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.