hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 670
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

A nyers adat szerint 6,0 százalékkal emelkedett.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-18

A csökkenést az idézte elő, hogy a kínai kereslet növekedése elmaradt az előrejelzésektől, és a termelőknél, kakaóőrlőknél kapacitástöbblet alakult ki.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-17

A sertéshús- és az élősertés-kivitel is emelkedett a tavalyihoz képest.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-14

Varga Mihály: hazánk mindenféle szempontból a legbiztonságosabb országok közé tartozik, és ezt szeretnék a jövőben is megőrizni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A szarvasmarha-állomány mindenestre kivétel.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Májushoz viszonyítva az átlag nem változott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Túlnyomó részt az unióval kereskedtünk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-07-05

Az elemzők a következő hónapokban is erős vásárlási kedvre, növekvő fogyasztásra számítanak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

Az élelmiszerek, italok, dohánytermékek kivitele 9,1 százalékkal nőtt.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-16

A beruházások kedvezően hatnak az ágazat versenyképességére, egyúttal a gazdák pozitív jövőképét is jelzik. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.