hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 844
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A vöröshagymáé például a tizenegyedik hónapban éves szinten 69 százalékkal lett magasabb.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A nyers adat szerint 5,3 százalékos volt a bővülés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Tavaly novemberben az ipari termelői árak 5,1 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 4 százalékos volt a bővülés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

41 százalékot zuhant az alma termelői ára októberben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Októberhez képest átlagosan 0,3 százalékot estek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Októberben, éves szinten.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

A mezőgazdaság kibocsátása megközelítette a 2,6 ezer milliárd forintot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A harmadik negyedévében a beruházások volumene 22,1 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.