hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az Aldi, a Tesco, a Lidl és az Auchan a top 25 között.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-06

A retail volt a leggyorsabban növekvő kategória, amelynek összértéke 14%-kal emelkedett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

Az Atmedia a GfK-val közösen készített monstre kutatást az FMCG-termékekről.

#4
Élelmiszer Online
2016-09-02

Idén először online is. Egy hónapjuk van nevezni!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-21

Megnéztük, miért nem hagyható ki a print egy cég marketingkommunikációjából. (x)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-02

A tavalyi év fontos újításai és rekordnevezése után idén ismét újított a Kreatív Csoport a 2015-ös Lollipop versenyen. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-25

Az illetőleges kiadások bővülése az első félévben jelentősen a sokéves átlag mértéke alatt maradt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-21

Már csak 156 milliárdnyi kupont tartalmazó szórólapot terjesztettek az USA-ban tavaly.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-03

Ha igen, ha nem, akkor is muszáj megnéznie.

#10
Élelmiszer Online
2014-01-14

Két médiaszegmens évértékelése és jóslatok a jövőről. Befejező rész.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.