hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 136
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

A KPMG Magyarországon is elkészítette kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-21

Szaloncukor a konyhakémia szemszögéből! Miből készül, hogyan készül és mibe érdemes csomagolni?(x)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A cég budapesti egységeinek száma ezzel 13-ra növekedett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Sajtótájékoztatót tartottak a halfogyasztásösztönző promóció szervezői.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Továbbra sem veszít lendületéből a halfogyasztásra buzdító kampány.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A halfogyasztást ösztönző marketing kampány a Magyar Ízek Őszi Vásárát is útba ejti.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A „Kapj rá!”standja is részt vesz az Egy Csepp Figyelem Alapítvány egészségnapján.

#10
Élelmiszer Online
2018-11-08

Kortárs magyar írók művei a legendás üdítőről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.