hirdetés
2018. július. 21., szombat - Dániel, Daniella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 115
#1
Élelmiszer Online
2018-07-20

A mohácsi Dunamenti Halfesztiválon is kampányol a „Kapj rá!”

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A jövő az adatelemzésen alapuló, személyre szabott hűségprogramok irányába mutat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Az AMC kampánya értelemszerűen a 40-edszer megrendezett Halasnapokat is érinteni fogja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

A halfogyasztásra ösztönző kampány a nyári fesztiválokat is útba ejti.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az egyik San Franciscó-i bárban immár robot állítja elő a közismert, puffancs alapú szendvicseket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

2017-ben a halfajta hektáronkénti szaporulata összesen 563,9 kg volt.

#7
Élelmiszer Online
2018-06-15

„Kapj rá!” a halra a Generali Gyerekszigeten is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Új módszertant dolgoztak ki az uniós élelmiszerek kettős minőségének vizsgálatához.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.