hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 282
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

49 év után megszűnik az uniós cukorkvóta.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-07

A mézhamisítás elleni küzdelem fontosságára is szeretnék felhívni a figyelmet a hétvégén.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-04

Elkezdődött a cukorrépa-feldolgozási kampány a Magyar Cukor Zrt. kaposvári cukorgyárában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

Nagy szerepük van a szektor húzóágazattá válásában. /FRISSÍTETT!/

#6
Élelmiszer Online
2017-08-22

Támogatóként a közös nagy futással a Magyar Élelmiszer Bankért is mozognak a WizzAir Félmaratonon.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-24

Az élelmezési és mezőgazdasági célú genetikai erőforrások védelme az egész világon kiemelt állami feladat.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-12

A „Danone Focikupa a Gyermekekért tornán eddig közel 2,5 millió gyerek vett részt világszerte.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A négynapos eseményen tizenhat pincészet vonultatja fel a termékeit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-31

Pedig rengeteg előnyös élettani hatással rendelkezik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.