hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 304
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Első ütemben mintegy 2,5 milliárd forintot fordít négy vidéki bevásárlóközpont korszerűsítésére az Indotek Group.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Többszáz gyermekkel ismertették meg a zöldség és gyümölcs fogyasztás élményét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Mintegy 6,5 százalékkal járul hozzá a magyarországi bruttó nemzeti össztermék előállításához.

#4
Élelmiszer Online
2018-04-17

Áprilisban Kaposvár, Debrecen, Szekszárd és Mosonmagyaróvár lesznek a tavaszi helyszínek.(X)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

1500 hektárral fog elmaradni a korábbi évek átlagától.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A cég a kézműves gyártással elérhető minőséget szeretné megvalósítani ipari körülmények között.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

A szektor technológiájának korszerűsítéséről tanácskoznak Budapesten.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-01

Ízekkel és felelősséggel egy új, sportos generációért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Egy év alatt csaknem egymillió tonna répát vett át az üzem.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-31

Talajvizsgálati szolgáltatást nyújt tagjainak a NAK a kaposvári egyetem közreműködésével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.