hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A Karlovarské minerální vody lesz a cég büszke, új tulajdonosa.

#3
Élelmiszer Online
2018-03-13

Exkluzív interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnökével

#4
Élelmiszer Online
2018-01-22

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-23

A fúzió folyamata már egy évvel ezelőtt elindult.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> top50
2016-02-23

Mi köze a lovagláshoz a Central European Mineral Water Holding elnök-társtulajdonosának?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-16

Kiemelkedő teljesítménnyel zárta a 2015-ös évet a Szentkirályi és a Kékkúti.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-07

A cég társtulajdonosa szerint kilenc év után sikerült ismét nyereségessé tenni az innivalót.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-01

Nőttek a CEMW nettó eladásai is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-29

Egy magyar és egy olasz család összefogása újraformálja Európa ásványvízpiacát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.