hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 22
#1
Élelmiszer Online
2017-09-21

A Veganz növényi eredetű termékeit kínálva egyszerűbbé teszi a vegán táplálkozást.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

Dr. Kasza Gyula, tanszékvezető, címzetes egyetemi tanár, a NÉBIH  elnöki megbízottja. Nyakkendő nélkül.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-03

A Szent István Egyetemen kezdik meg a képzést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-16

A bevásárlást változatos gyermekprogramok teszik majd színesebbé a hipermarketekben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-16

Kétmillió tonna élelmiszer: évente ennyit dobunk Magyarországon a kukákba. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-09

Élelmiszer-tudományi újdonságok az ÉVIK legfrissebb számában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-07-13

Szinte csak a „szomszédban” ismerik nemzeti italunkat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-05-14

Vetélkedőn mérték fel az iskolások élelmiszer-biztonsági ismereteit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-24

Nyári kalandtáborozás, okostelefon és digitális fényképezőgép a nyeremény.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.