hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Élelmiszer Online
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

Dr. Kasza Gyula, tanszékvezető, címzetes egyetemi tanár, a NÉBIH  elnöki megbízottja. Nyakkendő nélkül.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-03

A Szent István Egyetemen kezdik meg a képzést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-16

A bevásárlást változatos gyermekprogramok teszik majd színesebbé a hipermarketekben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-16

Kétmillió tonna élelmiszer: évente ennyit dobunk Magyarországon a kukákba. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-09

Élelmiszer-tudományi újdonságok az ÉVIK legfrissebb számában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-07-13

Szinte csak a „szomszédban” ismerik nemzeti italunkat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-05-14

Vetélkedőn mérték fel az iskolások élelmiszer-biztonsági ismereteit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-24

Nyári kalandtáborozás, okostelefon és digitális fényképezőgép a nyeremény.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-04-04

Több mint egyéves előkészítő munka után elkészült a középtávú, 10 évre szóló, hozzávetőlegesen 400 milliárd forintnyi forrással számoló nemzeti élelmiszerlánc-biztonsági stratégia tervezete. Ez a most bemutatott anyag volt a témája az Élelmiszer szaklap által rendezett szakmai konferenciának.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.