hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 68
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Retail Konferencia a vásárlói élmény jegyében - eBlokk és TE-FOOD az újdonságok között.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A kereskedőket fel kell készíteni a további növekedésre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Ismerje meg az okostelefonon, mobilinterneten és Facebookon szocializálódott vásárlóit!(X)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-23

Egyszerre négy kontinensre tör be egy hazai vállalat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Már Thaiföldön telepíti bolti megoldásait egy magyar retailszolgáltató.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-21

Exkluzív beszélgetés Bessenyei Istvánnal, a Laurel tulajdonos-ügyvezetőjével.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-05

Nem lineáris megközelítések jellemzik a holnap kereskedelmét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> A hét embere
2016-10-28

Boros Péter, Laurel, ügyvezető. Nyakkendő nélkül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.