hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 67
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

Tavaly 55 zöldség-gyümölcs tész és 15 zöldség-gyümölcs termelői csoport (tcs) működött itthon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-23

Sajnos az áprilisi fagyok 25-30 százalékos kiesést okoztak, főleg a meggy- és almatermést sújtva.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

A legfontosabb hajtató körzetek Csongrád és Bács-Kiskun illetve Pest megye déli részén vannak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

A piac és a feldolgozóipar sem tudja követni az aszályok okozta 30-40%-os termésingadozást.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Összességében 2016-hoz képest 5-10 százalékkal több zöldség teremhet az idei évben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Az elhúzódó kánikula sokat ronthat a minőségükön.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

Kína tárt karokkal fogadja az európai termékeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Mintegy 5,5 százalékkal több, mint tavaly.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A kajszitermés egyenesen busás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.