hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Élelmiszer Online
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-06-20

A Lidl beszerzői a zöldség-gyümölcs ágazat potenciális beszállítóival találkoztak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-05-05

A Lidl Beszállítói Akadémia második „évadjának” első rendezvényét Noszvajon tartották.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-04-18

Részletek a Lidl Beszállítói Akadémia idei rendezvényeiről és a program részleteiről.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-14

Az elmúlt két és fél évben a vállalat megduplázta magyar beszállítóinak számát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-13
#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2016-12-09
#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-14

Számos, az élelmiszerek és táplálkozás témáját érintő tévhitet oszlattak el a Lidl Magyarország első Élelmiszer Kurzusának szakemberei. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-22
#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-14
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.