hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 130
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

Továbbra is Légli Ottó áll a szőlész-borász szakmai önkormányzat élén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az egyik legfontosabb új célkitűzés, hogy erősítsék a Szövetség nemzetközi szerepét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-11

A konstrukció népszerűsége egyre nő a magyar gazdálkodók körében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

A zsűri tíz kategóriagyőztes közül választotta ki a nyertest.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

Kizárólag a jellegzetes Kárpát-medencei szőlőfajta köré építik majd fel a rendezvényt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Az illetékes megyei kormányhivatalok megkezdték a betegség felszámolását célzó intézkedéseket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az adományozás januárban is folytatódik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A hagyományokkal ellentétben a Magyar Bor Akadémia tagjai 2017-ben hat termelő közül választhatták ki a győztest.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A Magyar Bor Akadémia idén is keresi az Év Bortermelőjét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.