hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az idénygyümölcsökkel, –zöldségekkel nem lehet melléfogni.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-16

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

Erdélyi-Sipos Aliz szerint a jogszabály továbbra is megfelel a helyes táplálkozási kritériumoknak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-14

Számos, az élelmiszerek és táplálkozás témáját érintő tévhitet oszlattak el a Lidl Magyarország első Élelmiszer Kurzusának szakemberei. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-18

A közepes méretű élelmiszeripari vállalatokat a várhatóan rövidesen megnyíló 100 milliárd forintos keretösszegű pályázat is segíti.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-16

A menzáknak laktózmentes tejtermékeket is biztosítaniuk kell a tejcukor-érzékeny gyerekek számára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-27

Az életünk első 1000 napjában „követett” étrend a későbbiekben is nagyban befolyásolja testünk egészségét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-13

Állami gondoskodásban élő gyermekcsapat képviseli Magyarországot a Danone párizsi futball világkupáján.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-14

A szövetség a legfrissebb tudományos eredmények és jogszabályok alapján állította össze a dokumentumot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.