hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

A legnagyobb nemzeti szűrőprogramhoz idén a Danone kiemelt stratégiai partnerként csatlakozik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az idénygyümölcsökkel, –zöldségekkel nem lehet melléfogni.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-16

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

Erdélyi-Sipos Aliz szerint a jogszabály továbbra is megfelel a helyes táplálkozási kritériumoknak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-14

Számos, az élelmiszerek és táplálkozás témáját érintő tévhitet oszlattak el a Lidl Magyarország első Élelmiszer Kurzusának szakemberei. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-18

A közepes méretű élelmiszeripari vállalatokat a várhatóan rövidesen megnyíló 100 milliárd forintos keretösszegű pályázat is segíti.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-16

A menzáknak laktózmentes tejtermékeket is biztosítaniuk kell a tejcukor-érzékeny gyerekek számára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-27

Az életünk első 1000 napjában „követett” étrend a későbbiekben is nagyban befolyásolja testünk egészségét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-13

Állami gondoskodásban élő gyermekcsapat képviseli Magyarországot a Danone párizsi futball világkupáján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.