hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 106
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Magyar Fejlesztési Bank együtt kívánják elősegíteni a cégek érvényesülését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Hitelfelvevőnként minimum 150 millió forint, maximum 3 milliárd forint igényelhető.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Mezőgazdasági vállalkozások, termelői szerveződések is igénybe vehetik a megfizethetőbb kölcsönt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

Szakemberek mutatták be cégeknek a generációváltáshoz kapcsolódó kihívásokat Sáregresen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A támogatáshoz az Európai Beruházási Alap és a Garantiqa teremti meg a forrásokat. /Frissített/

#6
Élelmiszer Online
2017-08-10

Az FM 100 %-os kamat-, kezességi díj és költségtámogatás nyújtásával segíti az ültetvényes gazdálkodást folytatókat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

A kétszáz új értékesítési pont 52 milliárd forint uniós forráshoz segítheti hozzá a vállalati ügyfeleket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

A beérkező kérelmek tetemes mennyisége kényszerítette ki a lépést az intézményből.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-05

A hitelkeret jóváhagyásával elhárult a legjelentősebb akadály.

#10
Élelmiszer Online
2017-03-24

Másfél évvel ezelőtti mélypontot követően egyre több vállalkozás bízik javuló pozícióiban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.