hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 171
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

November 1-től már csak az idén márciusban megjelent, megújított 1000 forintos bankjegyekkel lehet fizetni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

A HNT előrejelzése az MNB 3% feletti inflációs várakozását is figyelembe veszi.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Visszafogták következő egy évi pénzügyi várakozásaikat a hazai nem-állami nagyvállalatok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

A vártnál jobban növekszik a gazdaság, s ez a folyamat jövőre is folytatódhat – mutat rá az MNB  inflációs jelentése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

A GKI Gazdaságkutató előrejelzése szerint gyorsul a magyar gazdasági növekedés az EU-támogatások hatására.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-11

Az energia- és az élelmiszerárak miatt nőtt az infláció novemberben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A magyar kkv-k ódzkodnak attól, hogy a külföldi piacra is kimerészkedjenek, és ez mindenkinek rossz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-30

Fontos feladat a kkv-k külpiaci szerepvállalásának erősítése a közeljövőben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

2017-ben is megrendezik a hagyományos terméket előállító közösségek ünnepét.

#10
Élelmiszer Online
2017-11-20

A cégek árbevételének 28 százaléka kiszámlázott, de még ki nem fizetett tétel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.