hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 638
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Valamivel olcsóbb lesz a tankolás - minimális mértékben de csökkennek az üzemanyagárak.

#2
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Ásványvíz-palackozó céget vásárolt a Mol.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Ezúttal a román-ukrán-magyar hármashatár közelében mutatták ki a vírust egy vaddisznótetemben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Új magyar energiaital született Skybaby néven, 3-féle ízvilágban. Júniustól a benzinkutakon, hipermarketekben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

Továbbra is Légli Ottó áll a szőlész-borász szakmai önkormányzat élén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

Szívesebben tankolunk az élelmiszerboltokkal bővített benzinkutakon a LUKOIL szerint.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A cég Sharing Beauty with All nevű fenntarthatósági programján belül határozta meg a célkitűzést.

#9
Élelmiszer Online >> karrier
2018-05-17

Molnár Gábor feladata a dinamikus növekedés fenttartása és a jövedelmező franchise rendszer biztosítása lesz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A NAIK célja, hogy egyre zamatosabb termést hozó, egyre ellenállóbb növényeket hozzanak létre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.