hirdetés
2018. szeptember. 24., hétfő - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 652
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Egy kanadai marihuánatermesztő céggel már fel is vette a kapcsolatot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

Az együttes az egyik híres daláról nevezte el a párlatot.

#3
2018-08-29
09:00:00

Avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban?
Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A tartós meleg miatt idén két-három héttel korábban érik a gyümölcs.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A 2017-2018-as exportidőszakban Ukrajna 40,9 ezer tonna almát exportált, 3,2-szer többet, mint előtte.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Míg a zöldborsó terméseredménye elszomorító, a csemegekukoricának kedvezett az időjárás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

A szervezők a korábbi tapasztalatok alapján 6-7 ezer embert várnak a jászberényi eseményre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Egy bolgár rendszámú Volkswagen kisbuszban rejtegették a 2365 doboznyi illegális tételt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

Idén hetekkel korábban kezdődhet a szüret az ország legtöbb borvidékén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A benzin literenkénti átlagára 392 forintra, a gázolajé pedig 400 forintra mérséklődik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.