hirdetés
2018. december. 09., vasárnap - Natália.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 667
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Megújuló vállalati arculat - bemutatkozott a Borsodi Szitu platform.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-28

Az Év Agrárembere: a döntősök a vidék erejét is képviselik!

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Új karácsonyi kampányt indított el az Auchan Magyarország.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-13

Az uniós kereskedelmi megállapodások hozzájárulnak a növekedéshez.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-08

Ötezer családnak segített idén az Élelmiszerlavina program.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Ezentúl sokkal könnyebben csomagolhatja el az étkezések után keletkezett, de még fogyasztható maradékot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-29

Októberben és novemberben a sütőtököt nem lehet letaszítani a trónjáról.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-24

XI. PANGEA akció: 116 országban 500 tonna hamis tablettát foglaltak le.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Kiosztották a 2018-as Fenntartható jövőért díjakat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Mennyire kockázatos elfogyasztani őket?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.