hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 255
#1
Élelmiszer Online
2017-11-14

A MOSZ idén is nyílt pályázatot hirdet Az Év Menedzsere 2017, és Az Év Fiatal Menedzsere 2017 cím elnyerésére.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-07

Jakab István: a teljes szakmát képviselte a Magosz listája az agrárkamarai választáson.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A választásra jogosult kamarai tagok reggel 6 és este 6 óra között szavazhatnak az általuk preferált listára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Jakab István szerint az agrárkamarai választás egyben értékválasztás is lesz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-27

Az élősertés, a belsőségek és más állati termékek is felkerültek az orosz embargós listára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Jakab István felkészültnek nevezte a kamarai tagok támogatására létre hozott rendszert.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Annyira sok omega-3 zsírsavat tartalmaznak, hogy nem is csoda.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A MAGOSZ 19, a MOSZ pedig 9 megyében állított listát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

Oroszország gyanakodva figyeli a Szerbia felől gyümölcsimport lendületes emelkedését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A dolgozók leterheltek a munkaerőhiány miatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.