hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 266
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

A kkv-k technikai fejlesztésére, illetve a munkavállalók digitális képzésére nyújthat forrásokat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

Oroszország biotermelőként készül pozicionálni magát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Veszélybe került a térség biztonságos ivóvízellátása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Kukoricából viszont szignifikáns lehet a növekedés, búzából 36 millió tonna exportra számítanak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Innovációs „Oscar-díjas” magyar popcornból küldenek kóstolót Scarlett Johanssonnak.

#7
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

A hazai élelmiszerek legjavát vonultatja fel a moszkvai szakkiállításon az AMC.

#10
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.