hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 39
#1
Élelmiszer Online
2017-05-10

Kósa Lajos 7,5 százalékos módosítása átment a parlament gazdasági bizottságán.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

Az internet hasította ki a legnagyobb szeletet a „reklámtortából”.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Azért, hogy a korábban jogellenesen beszedett reklámadót vissza tudják fizetni a cégeknek.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#5
Élelmiszer Online
2017-03-30

Az összes érintett szövetség közös közleménye szerint ellehetetlenül a piaci körülmények között működő magyar média.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Mert a reklámszabadság serkenti a gazdaságot.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-06

Április 27-28-án ismét megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb kétnapos eseményét. Izgalmas szakmai program, meglepetések, vacsora, buli, wellness egy felejthetetlen rendezvényen, egy gyönyörű helyszínen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-14

Több ezren veszíthetik el bevételeiket az MRSZ szerint. Diszkriminatívnak és szelektívnek nevezik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-07

Az MRSZ szerint a 4-6 milliárd forintos plusz teher kigazdálkodhatatlan.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-19

Jelenlegi formájában drámai következményekkel járhat a tervezet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.