hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

A termékdíj 35 százalékos növelése ellehetetlenít és árat emel – véli az MRSZ és a DIMSZ.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-10

Kósa Lajos 7,5 százalékos módosítása átment a parlament gazdasági bizottságán.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

Az internet hasította ki a legnagyobb szeletet a „reklámtortából”.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Azért, hogy a korábban jogellenesen beszedett reklámadót vissza tudják fizetni a cégeknek.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#6
Élelmiszer Online
2017-03-30

Az összes érintett szövetség közös közleménye szerint ellehetetlenül a piaci körülmények között működő magyar média.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Mert a reklámszabadság serkenti a gazdaságot.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-06

Április 27-28-án ismét megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb kétnapos eseményét. Izgalmas szakmai program, meglepetések, vacsora, buli, wellness egy felejthetetlen rendezvényen, egy gyönyörű helyszínen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-14

Több ezren veszíthetik el bevételeiket az MRSZ szerint. Diszkriminatívnak és szelektívnek nevezik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-07

Az MRSZ szerint a 4-6 milliárd forintos plusz teher kigazdálkodhatatlan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.