hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Május 15-én elindult a Nagy Bor Teszt, hazánk legnagyobb online boros felmérése, immár 3. alkalommal.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

És ez az Onyx, Mészáros Ádám vezetésével.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Egyéves kampány indul a tokaji borkülönlegesség tengerentúli népszerűsítésére.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-12

Harminc magyar bor került be a Külgazdasági és Külügyminisztérium idei borválogatásába.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Az ételsort Magyarország desszertje, egy újragondolt somlói galuska zárja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A budapesti gálán mutatják be a Michelin-kalauz európai éttermeinek friss listáját is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

2017 tavaszán a világ eddigi legnagyobb borászati szakvására volt a ProWein.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Elindította libalakoma kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).

#9
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Hat magyar borrégiót érintett a programsorozat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.