hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Egyéves kampány indul a tokaji borkülönlegesség tengerentúli népszerűsítésére.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-12

Harminc magyar bor került be a Külgazdasági és Külügyminisztérium idei borválogatásába.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Az ételsort Magyarország desszertje, egy újragondolt somlói galuska zárja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A budapesti gálán mutatják be a Michelin-kalauz európai éttermeinek friss listáját is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

2017 tavaszán a világ eddigi legnagyobb borászati szakvására volt a ProWein.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Elindította libalakoma kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).

#7
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Hat magyar borrégiót érintett a programsorozat.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-13

Információs portál indul a magyar borról, Budapesti Borbár Túra másodszor kerül megrendezésre.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-12

A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet az éttermi és a szállodai vendéglátás arculatának, megjelenésének fontosságára. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.