hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 448
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-19

Ismét a K&H kereskedelemfinanszírozási szolgáltatása bizonyult a legjobbnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

A Beerporn.hu részletes felmérést készített a hazai sörfogyasztási szokásokról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Januártól Krankovics Béla viszi a gasztromagazint.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A JOY magazin gáláján dm öt terméke részesült elismerésben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A magyar tengerhez és annak felvidékéhez köthető költészet inspirálta új reklámkampány indítására a céget.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-22

A Magyar Telekom Csoport nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A világ borszaksajtójának egyik vezető magazinja legalább is erre a következtetésre jutott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-20

Mindössze egy százalékkal marad el az Európai Unióban betakarított hagyma mennyisége a tavalyi nagy hozamtól.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A GyártásTrend magazin keresi 2017 legjobb ipari innovációit. Idén is várunk minden olyan pályázati anyagot, amely értékteremtést tükröz az ipar területén! A legjobbakat Top 30 innováció című különkiadványunkban mutatjuk be.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A 2016/17-es gazdasági évben a magyarországi piacon összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.