hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 476
#1
2018-08-29
09:00:00

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban?
Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-28

Éremeső a VinAgora Nemzetközi Borversenyen.

#3
Élelmiszer Online
2018-06-14

A legnagyobb kihívást az volt, hogy oda kellett adnunk dédelgetett márkánkat, elengedve az ellenőrzést felette.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-31

Hogyan válhat még sikeresebbé a magyar termék? Láncok és gyártók folytattak eszmecserét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

A munkaerőhiányra jó válasz, a bevételeket azonban csökkentheti. Eláruljuk miért.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Nem csupán az Év Gyárán kapott elismeréseket a kecskeméti nyomda.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Nem az alacsonyabb árak alapján dönti el egy vásárló, hogy melyik boltot választja. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.