hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 440
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A GyártásTrend magazin keresi 2017 legjobb ipari innovációit. Idén is várunk minden olyan pályázati anyagot, amely értékteremtést tükröz az ipar területén! A legjobbakat Top 30 innováció című különkiadványunkban mutatjuk be.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A 2016/17-es gazdasági évben a magyarországi piacon összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Szinte az összes hazai borvidék kínálata fellelhető az internetes üzletben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A tojást dicsőítő és egyben rehabilitáló közleményt adott ki a Tojás Világnapján a Baromfi Termék Tanács.

#6
Élelmiszer Online
2017-10-16

A HVG-től érkezik a PPH Media új tartalomfejlesztési vezetője.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Ingyenesen letölthető az Influencer Magazin. Az influencerek csak 14 százaléka jelöli a termékmegjelenítést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai a nyári fesztiválokon.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-22

Médiatanács: kutatás a szponzorüzenetekről és a gyermekeknek szóló élelmiszerreklámokról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.