hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 462
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Hat kategóriában három-három jelölt közül választhatta ki a győzteseket a nagyérdemű.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

A három kulcsszó: transzparencia, mesterséges intelligencia, natív.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A piac konyhája című konferencián.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-12

Április 19-én lezárult a nevezés az Év Boltja versenyünkre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Az RTL Klub 70 százalékkal növelte a megjelenések számát, a TV2-nél enyhén csökkent.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-28

A Magyar Reklámszövetség becslése szerint tavaly 241 milliárd forintot költöttek hirdetésre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-26

Lidl, Aldi és Tesco a globális élbolyban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin zöld rangsorán győztek. 

#10
Élelmiszer Online
2018-02-15

Böjt idején „belülről” táplálkozunk, így az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.