hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-15

Az előzetes ellenőrzésben érintett kérelmek június 19-éig módosíthatók.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Olyan célokat nevesítettek, mint: ügyféljogok erősítése, hatékony támogatás-kifizetés, tejágazat-felzárkóztatás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Több mint egy évtizede, a világ közel 160 országában ünneplik a Tej Világnapját június 1-jén.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

Május 9-ig országosan több mint 128 ezer kérelmet nyújtottak be a termelők.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

A MÁK az EU által megszabott határidő lejárta előtt negyed évvel az igénylések 97,76 százalékát teljesítette.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

41-féle jogcímen lehet majd támogatásért folyamodni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-26

Az igénybe vehető állatjóléti támogatást 2018. december 31-ig hagyta jóvá az Európai Bizottság.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Állami támogatást kaphatnak az érintett gazdák az októberi viharban megrongálódott fóliasátrak újjáépítéséhez.

#9
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-02-05

A szőlő szerkezetátalakítás mellett a kormány az új szőlőtelepítéseket is támogatja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-26

Teljes ágazati összefogásra van szükség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.