hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Már több mint hatszáz vidékfejlesztési pályázatot megjelentettek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

A közvetlen támogatások előlegkifizetési időszakában 24 jogcímen juthattak forrásokhoz a termelők.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Az unióban és Magyarországon egyaránt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Már meg is kérték a kormányt az összeg felemelésére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A benyújtott kérelmek elbírálása után a Magyar Államkincstár már elkezdte a kifizetéseket.

#6
Élelmiszer Online
2017-10-27

Megjelentek a 2017. évi kárenyhítő juttatás iránti kérelem benyújtásához a referenciaárak és átlaghozam-adatok.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Összesen 153 milliárd forint értékben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Éves szinten a támogatásoknál 10 százalék feletti a növekedés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Ehhez persze mindenekelőtt be kell nyújtaniuk rá az igényüket a Magyar Államkincstárnál.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Végrehajtását kizárólag elektronikus úton teheti meg az értesített gazdálkodó.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.