hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 46
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Ehhez persze mindenekelőtt be kell nyújtaniuk rá az igényüket a Magyar Államkincstárnál.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Végrehajtását kizárólag elektronikus úton teheti meg az értesített gazdálkodó.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A Kincstár befejezte a 2017. második negyedévre benyújtott kifizetési kérelmek bírálatát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

Állami szinten még egy munkacsoportot is létrehoztak a folyósítások gördülékennyé tételéhez.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-04

Az agráriumban tevékenykedő új munkacsoportot az uniós közös agrárpolitika komplexitása hívta életre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Az előzetes tervek szerint halad az azonnali fizetési rendszer létrehozása

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Megjelent a Magyar Államkincstár vonatkozó közleménye.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-11

A kifizetéseket az Államkincstár az uniós jogszabályban előírtaknál egy hónappal korábban teljesítette.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-06

Szeptember 15-e a kárenyhítési hozzájárulás megfizetésének határideje.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Az állam fele-fele arányban uniós és nemzeti forrású keretből nyújtott segítséget a vállalkozóknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.