hirdetés
2018. szeptember. 21., péntek - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 197
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Technológiai fejlesztések kellenek a hatékonyságnöveléshez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> e-útdíj
2018-07-02

A szakember 2018. július 1-től Börzsei Tibort váltotta a tisztségben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-26

A beruházás fő célja a palackozás mennyiségi és minőségi fejlesztése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-29

A vállalat itthon is szervez hulladékgyűjtést a Duna mentén, a Waste Free Oceans-al közösen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#6
Élelmiszer Online
2018-02-14

Az agrárium versenyképességének növelésére fókuszálhatnak a fiatal agrárszakemberek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Magyar Fejlesztési Bank együtt kívánják elősegíteni a cégek érvényesülését.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Hitelfelvevőnként minimum 150 millió forint, maximum 3 milliárd forint igényelhető.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Az agráriumban és az élelmiszeriparban működő egyéni gazdaságok hitelállománya egy év alatt megduplázódott.

#10
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.