hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Jakab István felkészültnek nevezte a kamarai tagok támogatására létre hozott rendszert.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

Állami szinten még egy munkacsoportot is létrehoztak a folyósítások gördülékennyé tételéhez.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-04

Az agráriumban tevékenykedő új munkacsoportot az uniós közös agrárpolitika komplexitása hívta életre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A MAGOSZ 19, a MOSZ pedig 9 megyében állított listát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A 2017. szeptember 8-i határidőig két szervezet nyújtott be küldöttjelölt-listát a novemberi választásokra.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-08

A választások mindenhol ugyanazon a napon, 2017. november 3-án zajlanak.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-17

Kis Miklós Zsolt: augusztusban elkezdődik a gazdák értesítése a pályázati döntésekről.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Jelölő szervezetként a MAGOSZ-t és a MOSZ-t vette nyilvántartásba a testület.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-17

Két szervezet kezdeményezte nyilvántartásba vételét a kamarai választásokra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.