hirdetés
2017. május. 01., hétfő - MUNKA ÜNN.,Fülöp, Jakab.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 79
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-02

A NAK által szervezet találkozón a CBA, a COOP és a TESCO is képviseltette magát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

A Magyar Élelmiszerkönyv előírásainak megváltozása is hozzájárult a változáshoz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-22

Az élelmiszerkönyv  megemeli a termékek sajátlagos összetevőinek minimálisan kötelező arányát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-18

Vonzóbbá kell tenni a béreket a sütőiparban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

Húsz éve, 1996-ban jelentek meg először a Magyar Élelmiszerkönyv-lapok.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-22

A tökmagos Őrség Zöld Aranya és a cukormentes Áfonya hercegnő torták receptjeire most fény derült.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-19

A Szövetség béremelést sürget.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-16

Az új jelölés minőségi garanciát jelent a fogyasztóknak a magyar sütőipari termékekre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-11

A Magyar Ízek Utcáján többek között az Ország Tortái lesznek a sztárvendégek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-04

A piaci viszonyok tisztaságával sincs megelégedve a szervezet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.