hirdetés
2017. október. 22., vasárnap - Előd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 88
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A magyar sütödék szerint többen kijátsszák a magyar élelmiszerkönyvben foglalt előírásokat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az Élelmiszerkönyvtől eltérő nevek használatával lehetséges más összetétellel gyártani a termékeket.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online
2017-08-21

A minőségi szigorítások ellenére érhetik kellemetlen meglepetések a vásárlók.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-17

Szent István-nap alkalmából bemutatják a Kárpát-medencei tájegységek és nemzetiségek gasztrokultúráját.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-17

Görböc, Rozs és Szalmaláng: ez a három termék nyerte az idén a Magyar Pékszövetség versenyét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A Balatoni habos mogyoró és a Pöttyös Panni érdemelte ki a megtisztelő kitüntetést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

A búzatermelők elégedettek a termés minőségével és a mennyiségével is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

Nem tudni, pontosan miért.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-02

A NAK által szervezet találkozón a CBA, a COOP és a TESCO is képviseltette magát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.