hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 80
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

A 2016-os labdarúgó Európa Bajnokság idején 12 millió korsóval több sör fogyott.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A lépéssel az európai trendekhez is igazodnánk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Vagy legalább is hivatalos formát május 11-én adtak az „időszak” kezdetének.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Beszélgetés Schillinger Attilával, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Emelkedik az új típusok és a felsőerjesztésű, kézműves sörök forgalma.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Tavaly éves szinten gyakorlatilag megduplázódott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-27

Nagyot ugrott az alkoholmentes sörök fogyasztása hazánkban: a bővülés üteme 25%-os.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A kisüzemi főzdék krémjét tömörítő Kraft Sör Egyesület is támogatja a törekvést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A kilencvenes évek rekord értékeihez képest például a kanyarban sincs.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-02

A sokáig egyeduralkodó nagy sörgyárak mellett az utóbbi években számos kézműves és gerillafőzde jelent meg a sörpiacon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.