hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Immár hét éves a rászoruló gyermekek megsegítésére létrehozott kezdeményezés.

#2
Élelmiszer Online
2017-03-31

A hírt a Kárpát-medencei Magyar Gazdák Egyeztető Fórumán jelentette be a kamara.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-12

A magyar cukrásztermékek krémjét bocsájtja közszemlére a fesztivál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-07

A térség szinte mindegyik magyarlakta települése részt vett a programban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-30

Idén hatodik évébe lépett a Magyarok Kenyere Program. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-16

A kezdeményezés keretében 19 tonna lisztet kapnak kárpátaljai jótékonysági szervezetek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-19

A Magyarok Kenyere Program keretében összegyűjtött lisztből ezen a napon részesednek a karitatív szervezetek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-23

A karitatív program keretében éves szinten megduplázódott a „betakarított” gabona mennyisége.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-10

Az adományokat a Központi Búzagyűjtő Napon fogják összeönteni a szervezők.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-02

A szervezők reményei szerint idén a tavalyi búzamennyiséget is sikerül felülmúlniuk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.