hirdetés
2017. május. 01., hétfő - MUNKA ÜNN.,Fülöp, Jakab.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Élelmiszer Online
2017-03-31

A hírt a Kárpát-medencei Magyar Gazdák Egyeztető Fórumán jelentette be a kamara.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-12

A magyar cukrásztermékek krémjét bocsájtja közszemlére a fesztivál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-07

A térség szinte mindegyik magyarlakta települése részt vett a programban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-30

Idén hatodik évébe lépett a Magyarok Kenyere Program. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-16

A kezdeményezés keretében 19 tonna lisztet kapnak kárpátaljai jótékonysági szervezetek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-19

A Magyarok Kenyere Program keretében összegyűjtött lisztből ezen a napon részesednek a karitatív szervezetek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-23

A karitatív program keretében éves szinten megduplázódott a „betakarított” gabona mennyisége.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-10

Az adományokat a Központi Búzagyűjtő Napon fogják összeönteni a szervezők.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-02

A szervezők reményei szerint idén a tavalyi búzamennyiséget is sikerül felülmúlniuk.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-11-11

A nélkülöző gyerekeket támogatja a program.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.