hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11148
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-17

A diszkonthálózat boltjai nem nyitnak ki december 24-én, közben azért a vásárlóira is gondol.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A kötetben a gasztronómia hírneves szakemberei kínálnak kóstolót a vásárlók számára a főzőtudományukból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Dubaiban egy nívós nemzetközi díjjal el is ismerték a cég ez irányú törekvéseit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

13 hazai cég kezdheti meg termékei kiközvetítését a népes államba.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-16

A Black Friday már tavaly bevette Magyarországot, idén tovább nő a tét: 2017-ben közel 3,5 millióan számítanak rá.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Az unióban és Magyarországon egyaránt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Megállapodás született a két állam közötti logisztikai együttműködés fejlesztésére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

A 21 év alattiak csaknem kétharmada szerint a következő egy év során javulni fog az anyagi helyzete.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.