hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10924
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A dél-afrikai vevő több mint nyolcvanmilliárd forintot fizetett ki a bevásárlóközpontért cserébe.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

49 év után megszűnik az uniós cukorkvóta.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-19

A győri ETO U12-es csapata Romániával, Argentínával, és Algériával játszik az Egyesült Államokban.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az internetes élelmiszer-kereskedelemben nagy lehetőségek rejlenek a magyar ágazat számára.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A cég az árakról egyelőre nem tud nyilatkozni.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-18

A Nébih a RASFF gyors riasztási rendszeren keresztül értesült a bejelentésről.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A cég már a következő fél évtized fejlesztési tervein dolgozik Mátészalkán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A Helvéciai Fajtakísérleti Állomáson rendezték meg a NÉBIH legutóbbi erdészeti fajtabemutatóját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.