hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11705
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Bio és mentes nap a Lidllel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-18

Megszületett Magyarország legsokrétűbb bor-brandje.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A SPAR több generáció számára is képzési helyet, illetve biztos munkahelyet jelent.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A tárcavezető arra biztatja a helyi cégeket, hogy  ne Magyarországról importálják az élősertéseket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-18

Az államnak továbbra is fenn kell tartania az ösztönzőrendszereket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

Kész állapotában a Goodman – Auchan épületegyüttes alapterülete 87 200 négyzetméter lesz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-17

EY: a hazai cégek közel fele még nem áll készen az új uniós adatvédelmi rendelet alkalmazására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Az Európai Bizottság felszólította Magyarországot a szeszes italok diszkriminatív adóztatásának megszüntetésére.

 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.