hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-12

A mangalicaágazat átlagos éves árbevétele 11-12 milliárd forint, ebből a termelőké 4,0-4,5 milliárd forint.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

A ritka fajta a 11. Mangalica Fesztiválon lesz látható a Szabadság téren, 2018. február 9-11 között.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-24

A világ legjobb női séfjének vacsorájára és Michelin all-star menüre is be lehet fizetni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-20

Az ernyőmárka célja a magyar prémium kategóriás termékek külföldi népszerűsítése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-21

A prémium kategóriás termékek képviselőjeként egy londoni rendezvényen debütált az Áldomás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-14

Elindul az I. Londoni borfesztivál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-10

A látogatók csak úgy kapkodták a fejüket a tömérdek specialitás között.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-12

A hungarikumok például ezúttal még hangsúlyosabban fognak megjelenni a rendezvényen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-14

Ezzel már 54 tétel alkotja a legkiemelkedőbbnek ítélt magyar különlegességek lajstromát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.