hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 39
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Többek között erről beszélt az agrárminiszter a 12. Budapesti Mangalicafesztivál hivatalos megnyitóján.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-12

A mangalicaágazat átlagos éves árbevétele 11-12 milliárd forint, ebből a termelőké 4,0-4,5 milliárd forint.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

A ritka fajta a 11. Mangalica Fesztiválon lesz látható a Szabadság téren, 2018. február 9-11 között.

#5
Élelmiszer Online
2017-04-24

A világ legjobb női séfjének vacsorájára és Michelin all-star menüre is be lehet fizetni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-20

Az ernyőmárka célja a magyar prémium kategóriás termékek külföldi népszerűsítése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-21

A prémium kategóriás termékek képviselőjeként egy londoni rendezvényen debütált az Áldomás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-14

Elindul az I. Londoni borfesztivál.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-10

A látogatók csak úgy kapkodták a fejüket a tömérdek specialitás között.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-12

A hungarikumok például ezúttal még hangsúlyosabban fognak megjelenni a rendezvényen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.