hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Több új üzeltet is terveznek nyitni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#4
Élelmiszer Online
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-15

Az üzletmenet folyamatos működésének biztosítása rendkívül fontos a kereskedők számára. (x)

#6
Élelmiszer Online
2017-06-28

A természetes összetevők szerepe egyre inkább felértékelődik.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-20

A kozmetikai cég megtévesztette a fogyasztókat a termékein feltüntetett promóciós áraival. /Frissített/

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-13

Nagy az igény a testtudat-oktatásra.

#9
Élelmiszer Online
2016-09-16

A megalapozatlan szépségreklámokért ötmilliós büntetés járt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-24

Jelentős béremelési hullám söpört végig a magyarországi üzletláncokon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.