hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 171
#1
Élelmiszer Online
2018-11-28

Sok pénz gyűlt össze az Orbit Gyermekmosoly kampányának ideje alatt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Limitált díszdobozzal készül az ünnepekre az Unicum.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A Great Place to Work® 2018 elismerése után az Aon Legjobb Munkahely címét is elnyerte a cég.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

A cég 2019 Halloweenja környékén tervezi megkezdeni a forgalmazását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-02

Daniela Hlaváčková tizenöt hónap szülési szabadság után visszatér pozíciójába. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

A médiatervezés már eddig is az övék volt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Sikerek a Német Űrközpont antarktiszi zöldségprogramjában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-08-08

Húzz, nyerj, koccints - Halott Pénz által dedikált üzenetekre csaphatnak le a Sziget fesztiválozói.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Felgyorsul a közúti fuvareszközök forgalma köszönhetően az új programnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.