hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 175
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A tea és a kávé egyaránt hangsúlyos szerephez jut a márka új kampányában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-24

Hároméves vezetőképző gyakornoki programot indít a Mars.

#4
Élelmiszer Online >> karrier
2019-01-08

Brian Ayling Stéphanie Le Béchec-et váltja a Mars közép-európai igazgatói pozíciójában.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-28

Sok pénz gyűlt össze az Orbit Gyermekmosoly kampányának ideje alatt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Limitált díszdobozzal készül az ünnepekre az Unicum.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A Great Place to Work® 2018 elismerése után az Aon Legjobb Munkahely címét is elnyerte a cég.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

A cég 2019 Halloweenja környékén tervezi megkezdeni a forgalmazását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-02

Daniela Hlaváčková tizenöt hónap szülési szabadság után visszatér pozíciójába. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

A médiatervezés már eddig is az övék volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.