hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 168
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

A cég 2019 Halloweenja környékén tervezi megkezdeni a forgalmazását.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-02

Daniela Hlaváčková tizenöt hónap szülési szabadság után visszatér pozíciójába. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

A médiatervezés már eddig is az övék volt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Sikerek a Német Űrközpont antarktiszi zöldségprogramjában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-08-08

Húzz, nyerj, koccints - Halott Pénz által dedikált üzenetekre csaphatnak le a Sziget fesztiválozói.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Felgyorsul a közúti fuvareszközök forgalma köszönhetően az új programnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A zéró kibocsátás elérése a vállalat legfontosabb céljai között szerepel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Precíz működése óriási anyagi tehertől szabadíthatja meg a termelőket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.