hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 93
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Online és mozikban lesznek láthatók a kisfilmek.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-07

A mézhamisítás elleni küzdelem fontosságára is szeretnék felhívni a figyelmet a hétvégén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

A helyi erdők már szenvednek az étrendváltástól.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Limitált kiadású a burger és vicces a neve.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-17

A kézműves sörök világa ízekben, illatokban, színekben és különleges összetevőkben szinte kimeríthetetlen variációkat tartogat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-24

Értékesíteni viszont tilos.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-02

Cél a hazai minőségi sajtfogyasztás meghonosítása helyben elállított termelői tej felhasználásával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-16

A Havas három szpotot készített a kampányhoz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Kollaboratív­ marketing
2016-11-29

A kollaboratív marketing az egyik legjobb tulajdonságát mutatta meg a Medve ementáli sajtos szendvicskrém kampányában, amikor a fogyasztóival való párbeszédre ösztönözte a márkát. (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.