hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

A taggyűlésen 19 vállalat vehette át a 3. alkalommal odaítélt „Megbízható Munkaadó“ elismerő címet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

 A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara díjazta a lánc felelős munkáltatói gyakorlatait.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A 2016/17-es gazdasági évben a magyarországi piacon összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-20

A zsűri közel hatvan szempont alapján értékelte a pályázók felelős munkaadói gyakorlatát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a múlt héten adta át a kitüntetést. (Frissített!)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-02

12 %-os forgalomnövekedést ért el a drogéria Magyarországon

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-23

A drogérialánc 245 millió eurós forgalmat produkált.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-24

A Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. a hazai pulykaágazat legnagyobb szereplője. Ha ezt valaki huszonkét évvel ezelőtt megjövendölte volna Erdélyi Istvánnak, a Dózsa Tsz-ből frissen átigazolt vezérigazgatónak, ő alighanem hitetlenkedve csóválta volna a fejét. De ilyen sikert akkor a tőke és hitel helyett csupán kapcsolati tőkével rendelkező vállalatnak senki nem jósolt. Erdélyi Istvánnal, a Gallicoop elnök-vezérigazgatójával, a Pulykaszövetség elnökével beszélgettünk.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-01-28

Nevet változtatott a PannonMill, malomipari vállalat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2012-04-23

A Sodexo visszafizeti szolgáltatása díját, amennyiben ügyfelei nem elégedettek. A munkavállalók pedig - a Penny Markettel közös akcióban - levásárolható kuponokat kapnak a borítékokban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.