hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 59
#1
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-21

Olvasóink megszavazták, mutatjuk az eredményt. Élmezőnybe került a Mercedes, a HungaroControl, az MVM, és a Telekom is.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-14

Dreher? Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Testvérlapunk, a Kreatív másodszor rendezte meg a DMBP-t. 75 döntős munka volt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-11

Erwin Schmuck távozik az ügyvezető igazgató posztjáról.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-21

A genderkutatásunkat hétfőn lezárjuk. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-06

Exkluzív gálavacsorával ünnepelték kiadónk versenyének nyerteseit kedd este.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-23

Magabiztos győzelem, a dobogó további helyeiért szoros verseny.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-16

A hagyományos szereplők, mint a Dreher és a Telekom mellett meglepő installációk is akadnak. Szavazás indul!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.