hirdetés
2018. szeptember. 21., péntek - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 73
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Szűcs Judit a Microsofttól érkezett, ahol négy évig dolgozott kommunikációs vezetőként.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Az első relatíve sikeresnek bizonyult.

#3
Élelmiszer Online
2018-07-03

Júliustól dr. Kozma Zoltán vezeti a Deloitte Legal Ügyvédi Iroda munkajog és compliance csoportját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az egyik San Franciscó-i bárban immár robot állítja elő a közismert, puffancs alapú szendvicseket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Nem csoda, hogy a Microsoft szeme előtt is valamilyen hasonló koncepció lebeg.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Öt hazai cégóriás vállvetve nyújt támogatást új, kisebb piaci szereplők nemzetközi érvényesüléséhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-16

50%-os értéknövekedést ért el az eredetileg online könyvkereskedő cég.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-20

Már a könyvvizsgálók is digitálisak: jönnek az új innovatív megoldások a cégek számára a KPMG-től és a Microsoft-tól.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-06

A retail volt a leggyorsabban növekvő kategória, amelynek összértéke 14%-kal emelkedett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-14

A Socialbakers országriportjai szerint.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.