hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 77
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

A Sentione elkészítette rangsorát, melyből kiderül, melyek a kedvenc nassolnivalók a neten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-08

A kampány felvezető szakaszában Liptai Claudia is részt vett.

#4
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A HPS készítette a vr-aktivitást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A Mondelez egész Európát a Fejér megyei üzeméből fogja elárasztani újdonsült, rendhagyó termékével.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-16

A csokoládécég AR alapú társasjátékkal népszerűsíti a termékeit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-22

Társasjátékot lehet kipróbálni az Erzsébet téren.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Szupermarketekben kapják meg őket a vásárlók, de plázákban és online is felvonult belőlük egy-egy lila-fehér hadsereg.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

Két hétig kampányolt az utcán a Milka.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.