hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30
#1
Élelmiszer Online
2017-06-06

A retail volt a leggyorsabban növekvő kategória, amelynek összértéke 14%-kal emelkedett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-14

Szorgalmazzák, hogy a márkák végre vegyék komolyan a gender-témát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-17

A Millward Brown 11. alkalommal gyűjtötte össze a világ 100 legtehetősebb vállalatát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-13

Virágh Miklós cégen belül vált pozíciót.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-05

Számos új szolgáltatást és terméket terveznek bevezetni a magyar piacon. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-27

Az Apple ismét megelőzte a Google-t, és ezzel visszaszerezte vezető pozícióját a világ legértékesebb márkáinak Top 100-as listáján. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-14

10-ből 6 vásárló az ajándékokra utazik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-24

Magasabb végzettség, városi életmód, folyamatos internet jellemzi a 840 ezres csoportot.

#9
Élelmiszer Online
2014-09-24

Magasabb végzettség, városi életmód, folyamatos internet jellemzi a 840 ezres csoportot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-05-21

A válság végére utal, hogy a top 100 márka értéke 12%-kal nőtt 2013-hoz képest. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.