hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 343
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Mától él az EU általános adatvédelmi rendelete - nálunk enyhébb szigort tervez a hatóság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Agrárminisztériumra keresztelik a tárcát az új kormányzati ciklusban. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-09

Öt új államtitkár érkezik, ketten az új parlamenti ciklusban is folytatják az államtitkári munkát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A most kezdődő parlamenti ciklusban a Földművelésügyi Minisztérium elnevezése is megváltozik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

Az eddig fel nem használt vidékfejlesztési uniós forrásokból hirdethetik meg a tendereket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

A létrehozásuk és működtetésük költségének részbeni átvállalására biztosít forrást a keretösszeg.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

A keretösszeg mintegy 50-50 százalékban oszlik meg a beruházások és az induló gazdák támogatása között.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-07

A zöldség-gyümölcs ágazat kihívásai: több termelés, nagyobb eladást, munkaerőhiány kezelése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

41-féle jogcímen lehet majd támogatásért folyamodni.

#10
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-02-23

Élelmiszeripari cégek számára a felhasználatlan pénzt újból megtendereztetik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.