hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 327
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Már több mint hatszáz vidékfejlesztési pályázatot megjelentettek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Három számot vetnek össze, amikor a nemzetközi rangsort állítják fel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-23

Sajnos az áprilisi fagyok 25-30 százalékos kiesést okoztak, főleg a meggy- és almatermést sújtva.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Már meg is kérték a kormányt az összeg felemelésére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Az európai uniós források a kertészeti ágazat megsegítését célozzák.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Két projekt megvalósítására az agrárkamara összesen 9 milliárd forint támogatást kap a kabinettől.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-27

Mintegy 3,2 milliárd forintból épített gyárat a Márka Üdítőgyártó Kft. Felsőlajoson.

#8
Élelmiszer Online
2017-10-27

Lázár János arra kérte a kamara 370 ezer választásra jogosult tagját, hogy vegyenek részt a tisztújításon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Összesen 153 milliárd forint értékben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-24

A hazai delegációnak sikerült megvédenie a fuvarozói szektor érdekeit a luxemburgi tanácskozáson.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.