hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 316
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Csepreghy: a kormánynak a magyar vidék sokkal több egy demográfiai és gazdasági hátországnál.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

A kormány saját feladatnak tekinti az öntözéses gazdálkodás elterjesztését.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A tojást dicsőítő és egyben rehabilitáló közleményt adott ki a Tojás Világnapján a Baromfi Termék Tanács.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-11

Majdnem 10 milliárd forinttal megemelte a Miniszterelnökség a szarvasmarha tartók támogatását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

Állami szinten még egy munkacsoportot is létrehoztak a folyósítások gördülékennyé tételéhez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-04

Az agráriumban tevékenykedő új munkacsoportot az uniós közös agrárpolitika komplexitása hívta életre.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-29

Jakab István: elfogadhatatlan az élelmiszerek kettős minősége.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A „Kapj rá” kampány látványos megjelenéssel várja látogatóit a rendezvényen.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

Első körben három vidékfejlesztési pályázat esetében, 366 darab kérelmet bírált el a Miniszterelnökség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.