hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 215
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Gulyás János hat év után Urbán Zsoltot váltja az a poszton.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Szándéka szerint csibészes hangot üt meg új kampányában a Borsodi.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-05

Minőségi táplálkozás és aktív életvitel a SPAR Életmód Program új ét&rend könyvével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

A fogyasztók egyre inkább a minőségi termékek felé orientálódnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A tikkasztó nyári forróságban fontos, hogy tisztában legyünk a valósággal.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Egyszer és mindenkorra tisztázni szeretné az élelmiszer-biztonságot körüllengő városi legendákat a hivatal.

#10
Élelmiszer Online
2018-07-27

Az élet legelső feltétele az anyagcsere, ezáltal a táplálékfelvétel egyidős az élettel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.