hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1102
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

Összértékük meghaladja a 660 millió forintot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sikértartalom tekintetében megnyugtató eredménnyel zárult az ellenőrzés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A palackozott üdítőital érintett tételei hébe-hóba opálos, úszó, lebegő pelyheket tartalmaztak.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-19

A magyar cukrászok szerint óriási átverés az albán óriásfagyi, még akkor is, ha szabályokat nem sért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

A szimpóziumon szó esett például az ipari és az étkezési mák legfontosabb fenológiai ismertetőjegyeiről is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A rendelkezés, az ország egész területén végrehajtandó intézkedéseket nevesíti és szabályozza.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Az előállítói és a kereskedői oldal mellett a vásárlókat képviselő civil szféra is részt vett a beszélgetésen.

#8
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A Nébih laboratóriumi analízise a megvizsgált 148 minta közül 5-nél mutatott ki zárlati fonálféreg fertőzést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Első helyen végzett a Nébih az európai hatóságok rangsorában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.