hirdetés
2017. augusztus. 21., hétfő - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 909
#1
Élelmiszer Online
2017-08-17

Feltehetően a fipronilt Hollandiában illegálisan keverhették bele a baromfiélősködők elleni szerekbe.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Vegyes érzelmekkel zárta ellenőrzéseit a hatóság.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-15

A RASFF rendszeren kedd délután érkezett az információ. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

A cél: háttérbe szorítani a rossz minőségű élelmiszereket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

Gyógyszerhatóanyag-tartalmuk miatt kellett kivonni őket a forgalomból.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-14

A szennyezett tojások mennyisége önmagában nagy, de az európai termeléshez képest kis volumenű.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Két hónapos vizsgálatai során sok termékpárnál tapasztalt összetételbeli vagy érzékszervi eltérést a NÉBIH.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Az amerikai eredetű különleges táplálkozási célú termék az EU több tagállamában, köztük Magyarországon is kapható.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

A boltokban a tavalyi év elejéhez képest több mint 50 százalékkal nőtt a készítmény ára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.