hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1220
#1
Élelmiszer Online
2019-02-20

Mesekönyv a Nébihtől: meseolvasás közben is megtanulhatók az élelmiszerbiztonsági alapismeretek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

A fiatalok élelmiszerbiztonsági ismereteinek bővítését célozza az állami projekt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A termék Németországon keresztül került az Európai Unió piacára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A termékből több mint 15 uniós országba jutott, köztük hazánkba is.

#5
Élelmiszer Online
2019-02-14

Nébih: mérsékelten csökkent az élelmiszer-eredetű megbetegedések száma Európában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A helyi élelmiszerbiztonsági hatóság már kivonta a 12 tonna húskészítményt a kereskedelmi forgalomból.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A gyártó már kivonta a forgalomból a terméket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

Állami pénzügyi segítség igényelhető az aranyszínű sárgaság elharapózásának megelőzéséhez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.