hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 833
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Az előadások és a kerekasztal-beszélgetések fókusztémái az adott régió sajátosságaihoz, igényeihez igazodnak

#2
Élelmiszer Online
2017-04-27

Tovább erősödik az élelmiszer-biztonság és a táplálkozás-egészségügy intézményes kapcsolata.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-27

A szakmai konferenciát 11. alkalommal rendezte meg a NÉBIH és a WESSLING Hungary Kft.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-27

Tavaszi szezonális ellenőrzései során a NÉBIH a vizsgált tételek 8 ezrelékénél szabott ki bírságot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-26

A végítélet előtt két nappal a mintákat 20%-os cukoroldatban rehidratálták a szakemberek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

Élelmiszer-biztonsági kifogások egyik termék esetében sem merültek fel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

A zöldség elfogyasztása nem jelent akut egészségügyi kockázatot.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-24

Az őszi búza kísérletben összesen 45 fajtát vizsgálnak eltérő termőhelyi adottságok mellett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

Egy lengyel rendszámú kamion ellenőrzésekor bukkant az árura a hatóság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-19

Lejárt, koszos, egérrágta és nyomon követhetetlen élelmiszereket talált egy Baranya megyei üzletben a NÉBIH.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.