hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1059
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Méghozzá elektronikus felületen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Nem haszonállataik tömeges elhullásától kell a legjobban tartaniuk az elővigyázatos gazdálkodóknak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Az állattartóknak most fokozottan figyelni kell a jogkövető, felelős magatartásra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

A 14 ország részvételével zajló tanácskozás házigazdája a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Két termékben meglehetősen magas arzéntartalmat mutattak ki a szakemberek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-13

Hibát jelző üzenetet kaphatnak az őstermelők az adóhatóságtól.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Szinte minden területen pozitív tendenciát tapasztaltak a szakemberek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Olaszországi eredetű élelmiszereket áruló cég raktárhelyiségeiben akadtak rá a tételekre a hivatal ellenőrei.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Céljuk, hogy a gazdálkodók a fajtaválasztáskor részletesebb adatokat kapjanak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Régi tetemekből a belvízen keresztül kapaszkodhatott a felszínre a baktérium.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.