hirdetés
2018. február. 23., péntek - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1023
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-21

A gumórontó fonálféreg volt a vétkes. A 10 tonnát megsemmisítik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Több mint 5 tonna alapanyagot és helyben készített félkész ételt ki is vont a forgalomból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Allergiás rohamot válthat ki a szulfitra érzékeny fogyasztóknál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Az illetékes hatóság magas kobaltkioldódást mért a kínai eredetű termékekben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A régióban megjelent a szőlő aranyszínű sárgasága betegség.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Budapesti csapat győzelmével zárult a kulináris megmérettetés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Szerencsétlen esetben túlnyomás következtében az ital palackja akár szét is robbanhat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

A szigorodó csomagolóipari szabályozásokról, és új technológiákról rendeztek a Sirhán konferenciát. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

A NÉBIH Borászati és Alkoholos Italok Igazgatósága lendült akcióba legutóbb.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.