hirdetés
2017. október. 22., vasárnap - Előd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 956
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

Fejlődéséhez szükséges a hagyományokat az új igényekkel ötvözni tudó menüsorok.

#2
Élelmiszer Online
2017-10-18

A labor új, fokozott biológiai biztonságot is kielégítő, molekuláris biológiai részlege kb 110 millió forintba került.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Kérdőív segítségével szeretné megismerni saját élelmiszer-biztonsági stratégiájának eredményeit a NÉBIH.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A tojást dicsőítő és egyben rehabilitáló közleményt adott ki a Tojás Világnapján a Baromfi Termék Tanács.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

241 millió forintos uniós támogatást kap informatikai fejlesztésekre a NÉBIH.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

Ha a halrudacska nem filé alapanyagból készült, arról a vásárlót egyértelműen tájékoztatni kell.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Nagy volt a pezsgés a hivatal programjain a Kutatók Éjszakáján.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A baromfitartók hozzáállása sokat javult, de nem eleget.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Tudnivalók az élelmiszerlánc-felügyeleti díjról.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-09

A Kölcsönös megfeleltetés előírásai és követelményei.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.