hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1133
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A rapsictól több mint 7 kg halat koboztak el a hatósági szakemberek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A Nébih határozatlan időre felfüggesztette a dietanolamint tartalmazó készítmények forgalmazását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

18 terméket érintett az átfogó vizsgálat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Egyedülálló gyakorlatot vezettek be a verseny hitelességének erősítése érdekében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Az elmúlt két hónapban több országban is rosszabbodott a járványhelyzet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Elég, ha bejelentjük.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A kifogásolt termékből Magyarországra is szállítottak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A szakemberek vendéglátó ipari tevékenység végzésére alkalmatlannak nyilvánították az egységet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Egyszer és mindenkorra tisztázni szeretné az élelmiszer-biztonságot körüllengő városi legendákat a hivatal.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Minden próbát kiálltak a termékek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.