hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 864
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-22

Látogatását követően azonnal felfüggesztette a sütöde működését a NÉBIH.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-21

A magyar kajszi fő célpiacának Németország számít, ahova 4-6 ezer tonna mennyiséget szállítanak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

A legális forrásból származó termékek elfogyasztása biztonságos.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

Az Európai Élelmiszer-biztonsági Hatóság vizsgálatai megnyugtató eredménnyel zárultak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-16

A találkozón a területet érintő legfontosabb jelenlegi kihívások is szóba kerülnek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A bírák összesen több mint 380 féle pálinkából, vakkóstoláson választották ki a legjobbakat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A rendezvényen a termesztés mikéntjéről is részletes tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Bemutatta új szántóföldi hibridjeit és hatékonynövényvédelmi megoldásait a Syngenta.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-13

Az agrárszakmai beszélgetésen felhívták a figyelmet távol-keleti importtermékek veszélyeire.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

Idén is ezrek dolgoznak a lakosság biztonságáért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.