hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

A taggyűlésen 19 vállalat vehette át a 3. alkalommal odaítélt „Megbízható Munkaadó“ elismerő címet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

 A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara díjazta a lánc felelős munkáltatói gyakorlatait.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Idén három kategóriában díjazták a legtehetségesebbeket.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-20

A zsűri közel hatvan szempont alapján értékelte a pályázók felelős munkaadói gyakorlatát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a múlt héten adta át a kitüntetést. (Frissített!)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-23

Tudásközpont létesül az Újpesten a környezetvédelem és az élelmiszerbiztonság érdekében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-03-12

Hazai cégek promotálhatják termékeiket az eseményen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-01-23

A szervezet szerint súlyos fennakadásokat okoz.

#9
Élelmiszer Online >> pr cikk
2013-04-26

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara üzleti partnereket keres szász élelmiszer-ipari vállalatok számára Magyarországon.  

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-04-10

Valamivel jobbnak ítélik meg a helyzetet a tavalyinál a befektetők, ám még mindig a borúlátó válaszok vannak túlsúlyban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.