hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1546
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

A Magyarországra behozott, külföldön beszerzett növények veszélyes kórokozókat rejtegethetnek magukban.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-27

A román hatóságok 29 megvizsgált élelmiszer közül 9 esetében találtak összetételbeli eltérést.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-26

Felismerni és kihasználni a lehetőségeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Szeretnék, ha az ő érdekeiket is képviselné a visegrádi négyek és Franciaország szeptemberi tárgyalásain.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-24

Tizedszer adták át az EKI Tudományos Díját Kölnben azoknak, akik hozzájárultak a kiskereskedelem fejlődéséhez. Bemutatunk két nyertest.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-21

Az új módosító javaslat megtiltaná emellett az úgynevezett hátsó ajtók (backdoor) használatát is.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-21

Apró kajszikat hozott az öntözés hiánya, ennek ellenére mennyiségi szempontból jónak mondható az idei termés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.