hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1650
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

Ősszel már meg is kezdhetik a tesztelését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-20

Az idei "Húsatlasz" szakértői szerint a szupermarketeknek is csatlakozniuk kellene. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

Az uniós biopiac második helyezettje Németország után Franciaország.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Allergiás rohamot válthat ki a szulfitra érzékeny fogyasztóknál.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-15

A fogyókúrák időszakáról. Böjt idején „belülről” táplálkozunk, azaz az önkéntes megvonáskor az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

#6
Élelmiszer Online
2018-02-14

Magyarország nem támogat kockázatos szabadkereskedelmi megállapodást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-13

A Bayer és a Monsanto számára. A versenyjogi biztos egy végső tisztázandó kérdést lát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-13

Növekszik a bioállatartás - így a biotakarmányigény is Németországban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Összesen 2000 lakást terveznek kialakítani Berlinben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A lassú, de folyamatos visszaesés egészen 2030-ig eltarthat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.