hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1618
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Túl kicsinek tartják magukat a nemzetközi megmérettetéshez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-20

Mindössze egy százalékkal marad el az Európai Unióban betakarított hagyma mennyisége a tavalyi nagy hozamtól.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Hivatalosan is átadták a németországi Green Brands díjait.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A madárinfluenza lecsengésével úgy tűnik, visszaállt az egyensúly a piacon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Világszerte folyamatosan nő a közvetlen értékesítés összforgalma; több mint 100 millióan dolgoznak a szakmában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Az új nemzetközi drogerista képzést októberben 70 dm-es munkatárs végezte el.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-02

Központi fekvésével segíti az infrastruktúrát, és szeretnék garantálni a 24 órás belföldi kiszállítási időt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.