hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1584
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az idei termés a tavalyit minőségben és mennyiségben is meghaladhatja.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-18

A Nébih a RASFF gyors riasztási rendszeren keresztül értesült a bejelentésről.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-18

Csiperkéből és laskából esszük a legtöbbet, de az egy főre eső gombafogyasztás így is alacsony.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az agráriummal együtt a magyar gazdaság lelkének nevezte a szektort. /FRISSÍTETT!/

#5
Élelmiszer Online
2017-09-15

 ALDI Utazás márkanév alatt Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének, az Eurotours International-nek termékeit kínálják.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-13

Ha minden parlagfűvel szennyezett föld tulajdonosát megbüntetnék, 10 milliárd forintra rúgna a bírság.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-08

A szükséges villamos energia részbeni megtermeléséhez napelemrendszert alakítanak ki.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Idén is lehet pályázni a K&H családi vállalatok kiválósági díjra.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-06

A FAO szerint az akvakultúra a jövőben prosperáló ágazat lesz. Hazánk a belvízi halászat ranglistáján a negyedik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Egész Európában gyengén teljesítettek az ültetvények.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.