hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1117
#1
Élelmiszer Online
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Hazánkból érkezett a hatodik legtöbb vélemény a reform tervezéséhez.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-21

Ráírhatják a dinnyékre, hogy magyar földön termett.

#4
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-07-20

Az európai gazdálkodók nem rentábilisak támogatások és a versenyképesség növelése, javítása nélkül.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-18

A cseh agrárminiszter szerint az EU már elismeri az élelmiszerek kettős minőségét.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-17

Két szervezet kezdeményezte nyilvántartásba vételét a kamarai választásokra.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-17

Jakab István: tovább növekedhet az uniós támogatásokat igénybe vevő gazdák adminisztrációs terhe.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-12

A Villányi RozéMaratonon karneváli hangulatban futják végig a három kilométeres távot.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-07

A Tesco nem változtat: maradnak a kifogásolt 99 forintos  dinnyeakció mellett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.