hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1156
#1
Élelmiszer Online
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az AKI idén is megszervezte „Az agrár-kockázatkezelési rendszer 2016. évi tapasztalatai” című workshopját.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-15

2017-ben Magyarországon 13 839 hektárnyi borszőlőt érintett természeti kár: fagy, jégverés, aszály.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-14

Agrárkamara: szinte az összes mezőgazdasági vállalkozás kap fejlesztési támogatást.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

300 milliárd forintnyi EU-forráshoz juthat az ágazat a következő egy-két évben.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-12

A NAK tagjai november 3-án 248 kijelölt szavazókörben voksolnak a szervezet új képviselőire.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Spanyolországban.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az elmúlt években az ukrán mezőgazdaság rengeteget fejlődött, és további növekedési potenciállal rendelkezik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A 2017. szeptember 8-i határidőig két szervezet nyújtott be küldöttjelölt-listát a novemberi választásokra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.