hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1485
#1
Élelmiszer Online
2019-02-21

Újabb fejlesztés szükséges az online számlabejelentés jövőbeni teljesítéséhez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

A bizottság első ülését 2019 közepén tervezik megtartani.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A NAK és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács közös támogatásával kezdődhet meg a kurzus.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Hűvösre téve.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Innovációs ötletverseny a fenntarthatóság jegyében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Milyen hatással vannak a pálinka ízére és élvezeti értékére a jogszabályi előírások?

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Nagypéter Sándor lett a szervezet új elnöke.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-06

Ön nyerne belőle? Az agrárkamara 15 perc alatt megmondja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A tavaly meghirdetett pályázat 10 kategóriájából kettőben is a COOP bizonyult a legjobbnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.