hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1242
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-17

Meg is kezdődött az átalakulás a svájci cégnél, amely az egészséges táplálkozás felé fordul.

#2
Élelmiszer Online
2018-01-17

Győrffy Balázs: kérjen bocsánatot a gazdáktól a magyar közút vezetősége!

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Itthon az ital évente elfogyasztott mennyisége az életkor előrehaladtával rohamosan csökken.

#4
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

A szisztéma üzemeltetése a gazdák számára nem jár pluszköltségekkel.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A vállalat számára rendkívül mozgalmasan telt a tavalyi esztendő.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Éppen ezért szerezte meg magának az észak-afrikai ország és Európa közötti árufuvarozás jelentős részét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A klímakutatásra használt számítógép az elődjénél ötször nagyobb teljesítményre képes.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Legrosszabb esetben a kakaóbab-termesztési térkép kicsit átalakul.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Bírságcsökkentéssel ösztönzi a cégek által okozott fogyasztói hátrányok orvoslását a hatóság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.