hirdetés
2018. április. 20., péntek - Tivadar.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1296
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Európában. Az EB új ajánlásokat tett közzé a kiskereskedelem számára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A kamara álláspontja is érvényesül az Európai Bizottság új irányelv-javaslatában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Ezzel összhangban folyamatosan gyarapodik a számuk.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

A termény szemlátomást rendkívül rezisztens a kártevő rovarokkal szemben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Segítségével a kistermelők kiszámíthatják a közvetlen támogatásaik várható összegét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

A területek 90 százalékán jó vagy közepes minőségűek a növényállományok.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Országszerte 3500 iskolás kóstolt helyi termékeket és ismerkedett az egészséges táplálkozás alapjaival.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Egy legendás sportolót ünnepel varázslatos új szpotjában az italbrand.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-13

Hibát jelző üzenetet kaphatnak az őstermelők az adóhatóságtól.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A szántóföldi növénytermesztési osztály gazdagodott a részleggel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.