hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 996
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

A Magyarországra behozott, külföldön beszerzett növények veszélyes kórokozókat rejtegethetnek magukban.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-28

A kutatók 3 növényt vizsgálva keresnek választ a hatékony, robusztus és olcsó hálózati struktúrák építéséhez.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-19

A razzia során 43 egységet ellenőriztek, 169 alkoholos termék tételt zároltak és 47 hatósági eljárás indult.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-11

Az Európai Bíróság friss döntése az eddigi gyakorlathoz képest még szigoríthat is egyes esetekben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Állítása szerint a sofőr nem tudta, hogy a tartályban illegális dohányárut szállít.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-30

Csaknem háromszázmillió forintos költségvetési csalással gyanúsít a NAV hat embert, akik az áfa megfizetése nélkül importáltak nagy mennyiségű műtrágyát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Július 1-jétől az adóraktár-engedélyeseknek napi bontásban kell adatot szolgáltatniuk az adóhatóságnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

A vonatkozó rendelettervezetet három napig véleményezhetik az érintettek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

A hálózat több mint 300 millió forinttal rövidítette meg az állami költségvetést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

Mások kárán tanulhatják meg a szabályos működés alapjait a vállalatok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.