hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1083
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

Hatósági ellenőrzésre számíthatnak például azok, akik jogosulatlanul érvényesítettek szja kedvezményt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A NAV és a Nébih  együtt próbálta felmérni a személyi forgalommal járó növényegészségügyi kockázatokat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A cégcsoport legújabb kereskedelmi projektje a budai oldal legnagyobb bevásárlóközpontja lesz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Változott a vállalatok körében a digitalizáció megítélése.

#5
Élelmiszer Online
2018-09-06

Egymillió forintos bírságot szabtak ki egy tonna jelöletlen terményért.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A hazai cégek inkább bruttó költséget könyvelnek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Jelöletlen zöldséget és gyümölcsöt forgalmazott a kereskedő.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

Kik és hol számíthatnak NAV-revizorokra? – Itt a friss lista.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Mulasztási bírságot és üzletbezárást is kockáztat a szabályszegő.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-17

Érdemes figyelni az adatok beküldésére: a bírság felső határa 500 ezer forint is lehet – számlánként. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.