hirdetés
2018. április. 26., csütörtök - Ervin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1048
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

A mezőgazdasági őstermelők számára a határidő május 22.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Egy tizenegy emberből álló borral kereskedő és fuvarozással foglalkozó bűnszervezeten ütött rajta a hivatal.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-13

Hibát jelző üzenetet kaphatnak az őstermelők az adóhatóságtól.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A zöldség-gyümölcs kerül most terítékre az adóhatóságnál. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Egy másik ügy kivizsgálása céljából szálltak ki a helyszínen a nyomozók.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Jelöletlen termények akadtak fenn a Nemzeti Adó- és Vámhivatal rostáján.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

A pénzügyőrök egy tehergépjármű ellenőrzése során találtak az öt tonna ismeretlen eredetű terményre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A hamis illatszerek komoly egészségügyi kockázatot jelenthetnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Egyszerre két, egy kállósemjéni és egy nagykállói helyszínen tartott ellenőrzést a Nébih.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

A kapcsolattartói értekezleten a tavalyi év eredményeiről és a jövőt illető terveiről is beszámolt a testület.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.