hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1072
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Dobozonként 30-40 forinttal emelkedhet az ára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

A NAV a Balatonnál tartott razziát. A cégek nem adnak számlát, feketén foglalkoztatnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Egy bolgár rendszámú Volkswagen kisbuszban rejtegették a 2365 doboznyi illegális tételt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az automaták elavulásig működhetnek, ezáltal biztosítva további üzemeltethetőségüket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Gazdaságfehérítés, bürokráciacsökkentés, önkéntes jogkövetés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-09

Emberi fogyasztásra alkalmatlan ásványvizet vont ki a forgalomból a Nébih.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Minap lezárult ellenőrzési akciója során a vállalkozások negyedénél talált valamilyen szabálytalanságot a NAV.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Gabona-, zöldség- és gyümölcsféléket, alkoholos italokat, valamint dohányárukat egyaránt érinthet az áremelkedés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A palackozott üdítőital érintett tételei hébe-hóba opálos, úszó, lebegő pelyheket tartalmaztak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.