hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1063
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A palackozott üdítőital érintett tételei hébe-hóba opálos, úszó, lebegő pelyheket tartalmaztak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

Akkor, ha nem felelnek meg a számviteli előírásoknak. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-18

Június 30-áig kell bekötni az adóhivatalhoz az automata felügyeleti egységeket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Új módszertant dolgoztak ki az uniós élelmiszerek kettős minőségének vizsgálatához.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Egy autóban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

Érdemes időben felkészülni: kötelező, ha az áthárított áfa meghaladja a 100 ezer forintot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A bűnszervezet cukortól a napszemüvegig rengeteg árucikkről állított ki hamis kontót az ügyfelek részére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Május 31. a határidő.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

Így érdemes felkészülni rá!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.