hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1015
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A tavalyi és a hamarosan végződő 2017-es üzleti évükről december 31-ig mindenképpen nyilatkozniuk kell.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

 A rendezvény célja, hogy segítenek a korszerű táplálkozás-egészségügyi ismeretek elsajátításában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Jövőre már a NAV fogja elkészíteni a személyijövedelemadó-bevallásukat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Egy éve még az uniós válság határozta meg a hazai piac alakulását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Innovatív projektjeivel három magyar kkv is nyert uniós támogatást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A forgalmiadó-visszaélések esetében az étolaj, a kávé, a műtrágya és az élelmiszer-adalék a sláger.

#7
Élelmiszer Online
2017-10-13

Párizs mellett gyűlt össze az elektronikus polccímkékkel foglalkozó piac színe-java új termékvonalakkal, előremutató jövőképpel.(X)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Összesen több mint 1,4 milliárd forint áfa megfizetése alól bújtak ki.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-27

A razziasorozat során 123 országban 12,8 milliárd forint értékben, 25 millió hamis tablettát foglaltak le a hatóságok.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-21

Crowe FST: ritkán igénylik vissza a másik EU-országban történt tartózkodással kapcsolatos számlák ÁFÁ-ját a hazai cégek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.