hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 379
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A felhívással létrejövő mentorprogramban a vállalkozásokat szakértők segítik hozzá a sikeres piaci szerepléshez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A hazai termelés 40 százalékát a Kalocsai tartja a kezében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

Fejlesztésekre a középvállalkozások felkészültebbek, az innovációs készség arányos a cégmérettel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Tavaly több mint 10 milliárd euró volt a külkereskedelmi mérleg aktívuma.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Hamarosan nemzetközi áruforgalmi csomóponttá nőheti ki magát a város tér-sége.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-22

 A kiskereskedelmi forgalom teljesítménye 2010 januárjához viszonyítva 27,1 százalékkal emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

Magyarországon jelenleg az uniós átlag alatti eredményekkel működik az ágazat.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-20

2014-2020 időszakban az uniós források több mint 60 százalékát gazdaságfejlesztésére fordítják.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-18

Súlyos adminisztrációs terhekre számíthatnak a kis - és középvállalkozások.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A bejelentés elmulasztása a leggyakoribb szabálytalanság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.