hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 388
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-07

A kormány több speciális adózási formát kínál a vállalkozásoknak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

A mezőgazdasági vállalkozások valamennyi feketén foglalkoztatott munkavállaló 9 százalékát alkalmazták.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

A teljes éves értékesítés átlépheti a 10 ezermilliárdos küszöböt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

NGM-államtitkár: a vállalkozásokat fel kell készíteni a digitális átalakulásra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A tavalyi és a hamarosan végződő 2017-es üzleti évükről december 31-ig mindenképpen nyilatkozniuk kell.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A Starschema Kft. technológiája megkönnyíti az ENSZ által begyűjtött adatözön feldolgozását.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A cégek versenyképességük és termelékenységük erősítésére fordíthatják az elnyert összeget.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-07

A magyar kiskereskedelmi forgalom növekedése várhatóan szeptemberben is meghaladta az unió átlagát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-06

A cégek 5-15 millió forint vissza nem térítendő támogatást igényelhetnek eszközbeszerzésre és szoftverbeszerzésre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A felhívással létrejövő mentorprogramban a vállalkozásokat szakértők segítik hozzá a sikeres piaci szerepléshez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.