hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 396
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

Így érdemes felkészülni rá!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A kereskedőket fel kell készíteni a további növekedésre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Vizsgálatai során a foglalkoztatók 74 százalékánál tárt fel jogsértéseket az NGM munkaügyi hatósága.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

Az automatát üzemeltető vállalkozásoknak július 1-ig kell beszereltetniük a felügyeleti egységet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Idén három kategóriában díjazták a legtehetségesebbeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Valamennyi ágazat közül a mezőgazdaság vezette a halálos munkabaleseti statisztikát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-23

Ki kell használni a jelenlegi stabil gazdasági helyzetet; a makrokörnyezet jó alapot nyújt a további fejlődésre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Módosult a szőlőfeldolgozás és a borkészítés során keletkező melléktermékekkel kapcsolatos rendelet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-07

A kormány több speciális adózási formát kínál a vállalkozásoknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

A mezőgazdasági vállalkozások valamennyi feketén foglalkoztatott munkavállaló 9 százalékát alkalmazták.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.