hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1078
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

Luxemburgban vitatták meg először hivatalosan a KAP 2020 utáni szabályozását illető jogszabályi javaslatokat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

A reklámfilm egy hétköznapi, unatkozós szituációval indít.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Elindították a ,,Gödöllői Program"-ot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-07

"A rendszeresen aszály sújtotta területeken tározótavi kapacitásokat kell kiépíteni".

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Több mint egy évtizede, a világ közel 160 országában ünneplik a Tej Világnapját június 1-jén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-31

Hogyan válhat még sikeresebbé a magyar termék? Láncok és gyártók folytattak eszmecserét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Megszületése az őszi jogalkotási periódusban várható.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-28

Minden rosszban van valami jó: a mondás a XXII. Pápai Agrárexpo kapcsán különösen igaz volt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A szervezet újabb öt évre szavazott bizalmat a szakembernek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A mezőgazdaság fiatalítását célozta a pézintézet pályázata.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.