hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1200
#1
Élelmiszer Online
2019-02-14

A kiállítók március végéig kedvezményesen jelentkezhetnek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Az ágazatot érintő cselekvési tervet ismertetett az ÉFOSZ közgyűlésén az agrárminiszter.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Többek között erről beszélt az agrárminiszter a 12. Budapesti Mangalicafesztivál hivatalos megnyitóján.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A rendezvényre 17 országból 300 kiállító jelentkezett és több mint 50 ezer látogatót várnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A tavaly meghirdetett pályázat 10 kategóriájából kettőben is a COOP bizonyult a legjobbnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Tavaly a hazai agrárteljesítmény növekedése meghaladta a világ élelmiszer-termelésének bővülési ütemét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Idén Ledó Ferenc vehette át az elismerést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Nagy István: kiemelt feladatunk a magyar gazdálkodók érdekképviselete.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Az agrárkutatás soha nem látott kihívások előtt áll.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-31

Átfogó kutatást végzett a NÉBIH általános iskolások körében az élelmiszer-biztonságról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.