hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1100
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Idén három kategóriában hirdettek győztest a Pékszövetség versenyén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Az agrárminiszter szerint megtestesíti mindazt, ami a magyarokat jellemzi.

#3
Élelmiszer Online
2018-08-07

Az ország tortái és kenyerei is kóstolhatók a Magyar Ízek Utcájában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-07

A szaktárca új állattenyésztési törvényt készít a hazai tenyésztők versenyben tartása érdekében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

Idén a Komáromi kisleány és a Három kívánság érdemelte ki a megtisztelő címet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A NAK szerint idén többször is üzembe kellett helyezni a berendezéseket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

A magyar agrárminiszter egyenesen mintaprojektnek minősítette a beruházást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Már július elején megkezdték a korai fajták szüretelését a termelők.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

Kerekasztal-beszélgetést folytattak a közös agrárpolitika jövőjéről a Bálványosi Nyári Szabadegyetemen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Részben marketing tevékenységgel segítené elő a cél megvalósulását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.